BEAUTY & HEALTH DIGITAL MARKETING SUMMIT 2018

Konferencja BEAUTY & HEALTH DIGITAL MARKETING SUMMIT 2018 odbędzie się 16 maja, poprzedzą ją warsztaty, które zaplanowano na 15 maja, w malowniczo położonym Centrum Konferencyjnym The Tides, w Warszawie. Bilety są już do kupienia tutaj.

Podczas konferencji BEAUTY & HEALTH DIGITAL MARKETING SUMMIT 2018 zostaną przedstawione sprawdzone sposoby promocji marek z branż beauty, fashion i health. Doświadczeni marketerzy zaprezentują swoje najciekawsze, aktualne case studies z przełomowych projektów, a także zdradzą krok po kroku jak zostały wdrożone i jak z perspektywy czasu je oceniają.

Konferencja BEAUTY & HEALTH DIGITAL MARKETING SUMMIT 2018 to doskonała okazja do tego, by poznać i zaimplementować w swojej firmie innowacyjne rozwiązania z dziedziny marketingu technologicznego i tym samym zwiększyć szanse na sukces swojej marki.

Podczas praktycznych WARSZTATÓW, które poprzedzają konferencję, zdobędziesz praktyczne umiejętności pracy na najnowocześniejszych narzędziach z pogranicza marketingu i technologii, dzięki którym znacząco zwiększysz dotarcie i zaangażowanie klientów Twoją marką, będziesz w stanie także skuteczniej monitorować wzmianki o Twojej marce i weryfikować efekty współpracy z influencerami.

Dowiesz się między innymi:

1. Jak zbudować nowa markę bazując na zaangażowaniu klientów?

2. Jak mierzyć skuteczność celebrytów w kampaniach marketingowych?

3. Jak wykorzystać kampanie richmediowe w kampaniach beauty?

4. Jak skutecznie komunikować do konsumenta w dobie kryzysu zaufania do mediów?

5. 5 rzeczy, których nie wiesz o digital relationship marketingu.

W trakcie konferencji zaplanowano także panel dyskusyjny z udziałem Dyrektorów Marketingu marek będących niepodważalnymi liderami rynku. Temat Panelu to Wyzwania dla marek – Marketing w sektorze BEAUTY&HEALTH skierowany do konsumentów przyszłości. Swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem podzielą się:

Wiktoria Brzozowska (Marketing Director, Dr Irena Eris)

Mariusz Borkowski (Marketing Director, Adamed)

Marta Najbert (Marketing Director, 4F)

Mateusz Motyczyński (General Director, LILOU)

Dowiedz się, jakie jeszcze tematy zostaną poruszone na konferencji i zapoznaj się z pełnym harmonogramem tutaj!

Jeżeli odpowiadasz za komunikację lub marketing w swojej firmie, lub też zastanawiasz się nad wcieleniem w życie innowacyjnego produktu, ta konferencja pomoże Ci odpowiednio przygotować się do wdrożenia każdego ambitnego projektu.

Prelegentami konferencji BEAUTY & HEALTH DIGITAL MARKETING SUMMIT 2018 będą: Mariusz Borkowski (Business Unit Director, ADAMED), Marcin Maj (Co-Owner, H20), Dorota Rejkowska (Digital Director, Edipresse), Maciej Klepacki (Head of Digital, Edipresse), Anna Białkowska (Agency Sales Director, Sataku), Joanna Stopyra (Womanlogy Expert, Beauty Management), Anna Ruman (Sales Director, ABR SESTA), Igor Gnot (CEO, Connectmedia), Tomasz Wileński (CEO, Islay), Michał Czerwiński (CEO, Purella Food).

Wszyscy uczestnicy konferencji i warsztatu otrzymają imienny dyplom, potwierdzający zdobycie nowych umiejętności.

Warsztaty i konferencja BEAUTY & HEALTH DIGITAL MARKETING SUMMIT 2018 odbywają się 15 i 16 maja 2018 r. w centrum konferencyjnym THE TIDES, w Warszawie. Szczegóły dotyczące konferencji można znaleźć na stronie: www.marketingsummit.eu

Czytaj więcej: BEAUTY & HEALTH DIGITAL MARKETING SUMMIT 2018

Gdzie:

Warszawa THE TIDES Conference Center, Warszawa Ul. Wioślarska 8

Kiedy:

15 Maja 2018 – Warsztaty

16 Maja 2018 – Konferencja

WWW: www.marketingsummit.eu/digital-beauty-health-summit-2018-warszawa/

Za ile: zarejestruj się

 

Konferencja odbywa się pod naszym patronatem medialnym.

Show Buttons
Hide Buttons