Empik stawia na rozwój B2B

Intensywny rozwój Grupy Empik, ciągłe poszerzanie portfolio działań, między innymi o marketplace, oraz umacnianie pozycji lidera, np. w obszarze omnichannel, zaowocowało intensyfikacją działań w sferze B2B. Dzięki mocnym brandom, firma oferuje szerokie możliwości wsparcia partnerom z różnych kategorii, dając korzystne narzędzia do premiowania klientów i pracowników. Teraz, dla wszystkich zainteresowanych współpracą biznesową z Empikiem, dostępny jest dedykowany serwis internetowy.

Działając w ścisłej czołówce sektora B2C, Empik wychodzi także naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych partnerów biznesowych. Spółka od lat współpracuje z dziesiątkami firm z różnych branż. By w pełni wykorzystać potencjał struktur i osiągnąć najwyższy poziom obsługi również w obszarze business to business, powstała specjalna strona internetowa, która w intuicyjny sposób przeprowadzi zainteresowanych przez informacje o benefitach płynących ze współpracy. Mogą to być zarówno klasyczne vouchery w postaci kart prepaid, jak równeż elektroniczne kupony na zakupy czy audiobooki lub ebooki z oferty EmpikGO.

Możliwości współpracy, i to z uwzględnieniem wszystkich marek z Grupy Empik, jest wiele. Każdego partnera traktujemy indywidualnie i tworzymy ofertę, dostosowaną do jego oczekiwań i realizującą postawione cele. Zawsze udaje nam się stworzyć ciekawe rozwiązanie – mówi Paweł Sobieraj, Partnership Manager w Empiku.

Niezmiennie od lat największą popularnością wśród partnerów cieszą się karty podarunkowe Empiku. Są one często wykorzystywane jako nagrody w kampaniach promocyjnych prowadzonych przez inne marki, np. przez Bank Millenium.

Dodatkowy benefit zwiększa zainteresowanie i chęć wypróbowania usługi. Klienci, którzy zaczęli korzystać z naszej oferty podczas akcji promocyjnej, najczęściej korzystają z niej również po jej zakończeniu, co oznacza, że zaproponowane przez nas rozwiązanie spotkało się z ich uznaniem. Tym samym klient zyskuje podwójnie – poza jednorazową nagrodą poznaje nową, bardzo atrakcyjną usługę. – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. – Produkty Empiku, takie jak ekarty spełniają te kryteria – potwierdza to zainteresowanie naszych klientów. Zrealizowaliśmy już wiele projektów we współpracy z firmą Empik. Zawsze mogliśmy liczyć na indywidualne podejście do naszych oczekiwań, nawet tych wymagających zmian po stronie partnera i, co ważne, na terminowość. Myślę, że nasza owocna współpraca będzie się rozwijała z korzyścią dla obu stron – dodaje Halina Karpińska.

Zakres działań B2B został w ostatnim czasie poszerzony o bonusy płynące z aplikacji EmpikGO, dzięki której klienci mogą być premiowani cyfrową literaturą (audiobooki oraz ebooki) oraz produktami personalizowanymi empikfoto.pl. Ponadto oferta zawiera sprzedaż hurtową produktów z zasobów empik.com oraz projekty sprzedażowo-marketingowe z wykorzystaniem empik.com i salonów Empik, umożliwiające partnerom B2B dotarcie do klienta unikalnymi kanałami komunikacji.

 

Więcej informacji na: http://www.empik.com/biznes

 

Show Buttons
Hide Buttons