Fakty i mity o zakupach online

Coraz więcej konsumentów nabiera zaufania do zakupów w sklepach internetowych, ale nie brak też tradycjonalistów ceniących bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Wokół sklepów internetowych narosło kilka mitów. Razem z ekspertami z bdsklep.pl obalamy niektóre z nich.

MIT: Kupując przez Internet łatwo być oszukanym.

FAKT: Opinie na temat zakupów spożywczych w sieci do niedawna były podzielone, jednak sytuacja zmienia się na korzyść e-sklepów. Warto korzystać z oferty sklepów cieszących się zaufaniem i renomą. W ich znalezieniu pomocne są rankingi na najlepsze sklepy online.

MIT: Na towary zamówione przez Internet trzeba długo czekać.

FAKT: Rozwój usług kurierskich sprawił, że obecnie ta forma przesyłki nie jest już tak znacząco droższa od usług Poczty Polskiej jak to było dawniej. Dzięki temu nierzadko zdarza się, że zamówione przez Internet towary docierają do odbiorcy już następnego dnia. Czas oczekiwania na dostawę zależy również od wybranej formy płatności, jeśli wybraliśmy zwykły przelew – trzeba poczekać na jego zaksięgowanie.

MIT: Zwroty w sklepach online są niechętnie przyjmowane.

FAKT: W przypadku zakupów online sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot towaru, o ile został dokonany w ciągu 10 dni. Przyczyna takiego zwrotu może być dowolna, jednak od tej zasady istnieje jeden wyjątek. Jeśli klient dokonuje zakupu online, ale odbiera towar osobiście, sprzedawca może nie zgodzić się na zwrot.

 MIT: Przy zakupach online jest problem z reklamacją.

FAKT: Niezależnie od tego, gdzie kupujący robi zakupy, jeśli butom odpadnie podeszwa, z sukienki odpruje się podszewka, ma on prawo do reklamacji, a co za tym idzie – do zwrotu pieniędzy, wymiany lub naprawy. Na rozpatrzenie reklamacji sprzedający ma 14 dni. Jeśli w tym terminie nie udzieli odpowiedzi, reklamację uznaje się za przyjętą.

O bdsklep.pl

Bardzo dobry Sklep (bdsklep.pl) jest liderem na polskim rynku supermarketów online typu pure player. To nowoczesny e-sklep, oferujący swoim klientom ponad 30 tys. produktów, niezbędnych w każdym domu – począwszy od produktów spożywczych, poprzez kosmetyki, chemię gospodarczą, drobne AGD, aż po produkty dla dzieci i zwierząt. Posiada największy w kategorii zasięg dostaw, obejmujący zarówno Polskę, jak i Europę. Wysoką jakość usług bdsklep.pl potwierdza szereg wyróżnień oraz dziesiątki tysięcy pozytywnych opinii od zadowolonych Klientów. Zakupy w bdsklep.pl są proste, szybkie i przyjemne, a zaoszczędzony w ten sposób czas można wykorzystać na aktywne i pełne radości życie.

KONTAKT DLA MEDIÓW:

Katarzyna Jędrachowicz PR Manager

k.jedrachowiczz@os3.pl +48 503 114 661 

Show Buttons
Hide Buttons