Forum Marketingu Zintegrowanego

10.edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” odbędzie się 7 i 8 listopada w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki. To jedno z najciekawszych wydarzeń organizowanych dla branży marketingowej, na którym warto się pojawić.

Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ) to dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i reklamą, organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Hasło tegorocznej edycji FMZ „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” zapowiada niezwykle interesującą dyskusję o tym, jak marketing będzie wyglądał w najbliższych latach. Okres intensywnych zmian zarówno prawnych, jak i w obszarze dostępnych narzędzi, a także postaw konsumenckich będzie wymagał od marketerów wyjątkowej uważności i elastyczności w działaniach.

Pierwszy dzień konferencji będzie poświęcony „marketingowej przeszłości” – uczestnicy będą mogli poznać tajemnice i wyniki najciekawszych kampanii marketingu zintegrowanego z ostatnich miesięcy, zarówno z segmentu B2C, jak również B2B. Przedstawione zostaną m.in. najlepsze case studies marketingu 360°, które zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie Golden Arrow. Na Forum Marketingu Zintegrowanego będzie można poznać kulisy kampanii takich marek jak: Magnum, Orange, Adidas, Xerox i innych, a także przyjrzeć się ciekawym przedsięwzięciom z wykorzystaniem przesyłek pocztowych czy reklamy kinowej.

Drugi dzień FMZ to spotkania z wyjątkowymi ekspertami, którzy przygotują uczestników na przyszłość i wyzwania, które przed nimi stoją. To niepowtarzalna okazja do rozwoju soft skills, czyli miękkich umiejętności, przydatnych w życiu zawodowym i prywatnym. To dzień pełen inspiracji i motywacji do dalszego działania. W programie m.in. Piotr Marzec (Google) o „Wyścigu techno-marketerów”, dr hab. Jacek Wasilewski odpowie na pytanie „Co ma zrobić marka z językiem?”, a Agnieszka Stelmaszczyk (Feno) opowie o tym jak dotrzeć z komunikatem do odbiorców, gdy w pędzącym świecie można liczyć tylko na 2,5 sekundy jego uwagi.

Wydarzenie od 10 lat jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, które działa w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, dlatego organizatorzy zawsze dbają o wysoki poziom merytoryczny konferencji. Nad programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Paweł Antkowiak (Albedo Marketing), Grzegorz Bonder (Unique One), Magdalena Czaja (San Markos), Kinga Dobrzyń (Poczta Polska), Kinga Dołęga-Lesińska (KinAds), Antoine Kolendowski (Havas Engage), Katarzyna Rączka (Danfoss Poland), Stanisław Pieczara (Xerox Polska), Weronika Szwarc-Bronikowska (Media People), dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact).

Szczegółowy program oraz bilety dostępne na stronie: www.polskimarketing.pl

Organizator:

 

Magazyn TYGRYSY Biznesu objął patronatem wydarzenie.

 

 

Show Buttons
Hide Buttons