GOOGLE DAY

Na szkoleniu poznasz narzędzia dla e-marketerów, SEO, Google Ads, GDN i Analitykę. 100% wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci.

CEL SZKOLENIA:

  • Poznanie kluczowych narzędzi – płatnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci
  • Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
  • Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
  • Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

11 WRZEŚNIA 2018 WARSZAWA

miejsce: Golden Floor Tower ul. Chłodna 51

KOSZT UDZIAŁU: 590zł – TYLKO DO 24.08 !!

PÓŹNIEJ – 690zł 1290zł/ dwie osoby z jednej firmy

WEŹ UDZIAŁ: https://floweffect.pl/googleday/

W cenie:

udział w szkoleniu, pakiet materiałów szkoleniowych, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

 

TRENER: ARTUR MACIOROWSKI

W PROGRAMIE:

  1.  Search Engine Marketing w praktyce                                                                                                        Strategia organiczna czy płatna? – jak budować komunikację z wykorzystaniem wyszukiwarki Google? Zasady rozliczeń z agencjami w projektach SEO i Google Ads Rynek wyszukiwarek i ich algorytmy SERP – omówienie i badania strony z wynikami wyszukiwania Search behaviour – zachowania użytkowników w wyszukiwarce.
  2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google?                                             Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site Audyt SEO serwisu od A do Z – aspekty techniczne i content SEO On-site – Jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny? – 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO znajomość podstawowych pojęć – takich jak: link-buliding, meta-tagi; przyjazne linki podstawowa znajomość struktury kodu HTML i jej związku z SEO (tytuł strony, znaczniki H1…H3, meta-tagi, alt-text) SEO 0FF-site Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study Weryfikacja skuteczności SEO Prezentacja dodatkowych narzędzi online pomocnych pozycjonerom – jak inne narzędzia wspierają w wykorzystaniu 100% potencjału wyszukiwarek? Nieetyczne sposoby pozycjonowania – techniki i kary Budowanie strategii content marketingowej z myślą o pozycjonowaniu krok po kroku web-writing a SEO Uxer Experience a SEO Ćwiczenie praktyczne – weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali.
  3. PPC, czyli Google Ads praktyce                                                                                                                                      3Z – zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie słów kluczowych, po trzecie treść reklam Jak licytować? Strategie efektywnego wydatkowania budżetu PPC Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce Panel Google Adwords – jak wystartować z pierwszą kampanią? Monitoring i raporty zarządzanie kampanią – kluczowe parametry i wnioskowanie Google Display Network – czyli jak wykorzystać w pełni potencjał reklamowy Google’a? Re-marketing w wyszukiwarce i na innych witrynach – zasady, specyfika, działania Ćwiczenie praktyczne – planowanie kampanii AdWords dla wybranego produktu/usługi.
  4. Google Analytics i Goolge Search Console w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia SEO marketera! Interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów prezentacja kluczowych raportów w Google Analytics Administracja – co warto zdefiniować, by zwiększyć siłę monitorowania z GA? Google Search Console w pigułce – co warto monitorować? niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, filtry i segmenty] ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
  5. Google Maps jak zaistnieć w mapach Google’a bez żadnych opłat?                                             monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps? reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?
  6. Pozostałe narzędzia Google:                                                                                                                                     Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google? Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci? Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online? Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

Godziny szkolenia: 10:00 – 16:00

SZCZEGÓŁOWY OPIS WYDARZENIA JEST NA STRONIE: https://floweffect.pl/googleday/

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ POPRZEZ FORMULARZ: https://floweffect.pl/formularzgoogle/

FORMULARZ DLA 2 OSÓB Z JEDNEJ FIRMY: https://floweffect.pl/googlemulti/

METODOLOGIA: Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google (płatne i bezpłatne) do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Prezentacja i demonstracja narzędzi Google Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

UWAGA: KAŻDY Z UCZESTNIKÓW KORZYSTA Z WŁASNEGO LAPTOPA PODCZAS SZKOLENIA.

Magazyn TYGRYSY Biznesu objął patronat nad szkoleniem.

Show Buttons
Hide Buttons