Influencers Day

Influencers Day to konferencja skierowana do liderów opinii i celebrytów, blogerów i vlogerów, przedstawicieli biznesu zainteresowanych wykorzystaniem influencer marketingu w swoich firmach; agencjach kreatywnych, reklamowych i PR. Także dla reprezentantów nowych mediów i startupów. Organizowane na PGE Narodowym w Warszawie wydarzenie poświęcone będzie roli jaką obecnie odgrywa influencer marketing oraz oczekiwaniom marek wobec twórców internetowych jak również influencerów wobec firm.

Wśród poruszanych tematów znajdą się zagadnienia związane z zasadami współpracy pomiędzy markami a wpływowymi osobami w sieci. Spotkanie będzie okazją do zapoznania się z praktyką firm na co dzień współpracujących z infuencerami oraz do wymiany doświadczeń i networkingu.

Konferencja adresowana jest do szerokiego grona odbiorców począwszy od twórców internetowych w sieci po celebrytów i ekspertów w swoich dziedzinach. Gośćmi konferencji będą również przedstawiciele biznesu zainteresowani wykorzystaniem influencer marketingu w swoich firmach, agencji kreatywnych, reklamowych i PR.
Nie zabraknie również reprezentantów mediów i startupów, dla których ten sektor rynku jest szczególnie atrakcyjny.

Dlaczego warto wziąć udział w Influencers Day

  • Okazja do wymiany doświadczeń i networkingu.
  • Możliwość zapoznania się z praktyką firm współpracujących z infuencerami.
  • Niedostępna powszechnie wiedza oraz dyskusje specjalistów o aktualnych wyzwaniach stojących przed infuencer marketingiem.
  • Agenda oparta o case studies i eksperckie dyskusje.
  • Przegląd trendów i nowoczesnych rozwiązań podnoszących konkurencyjność uczestników sektora nowych mediów w Polsce.
  • Interaktywna formuła wydarzenia sprzyjająca dyskusjom, nawiązywaniu relacji oraz poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań i modeli współpracy.

Prelegenci

Mateusz Kusznierewicz    żeglarz sportowy, działacz społeczny, przedsiębiorca

Konrad Kruczkowski bloger, reportażysta i pisarz młodego pokolenia, autor wielokrotnie nagradzaneg

Michał Pol   dziennikarz multimedialny, bloger

Wojciech Kardyś ekspert ds. komunikacji internetowej

Patrycja Górecka-Butoraredaktor naczelna Influencer.pl

Krystian Botko CEO, TalentMedia

Rafał Jakubowiak senior Brand Manager The Coca-Cola Company

Marta Soja specjalista od komunikacji społecznej, blogerka

Aleksandra Chalimoniuk Dyrektor ds. PR i Komunikacji, Sokołów S.A.

Jakub Kuczerepa Brand Manager, Folowl Us

Patrycja Pieróg specjalista ds. PR, Kompania Piwowarska

Jacek Gadzinowski przedsiębiorca, publicysta i podróżnik

Rafał Masny youtuber, producent filmowy i przedsiębiorca

 

Więcej informacji: http://influencersday.pl

Magazyn TYGRYSY Biznesu objął patronat nad konferencją.

 

Show Buttons
Hide Buttons