Karta stworzona z myślą o Tobie i Twojej Firmie

Program Biznes Benefit to portal, który zrzesza firmy usługowe oferujące wysokie zniżki, bo nawet 30, 40 i 50% na usługi własne w branżach takich jak restauracje, motoryzacja, zdrowie i uroda, medycyna i inne. Jedna karta upoważnia do otrzymywania rabatów we wszystkich punktach partnerskich, które przystąpiły do benefitowej platformy Biznes Benefit.

Z racji tego, iż karty nie są imienne, można je przeznaczyć dla klienta, kontrahenta, partnera biznesowego, kursanta, ucznia oraz finalnie także dla pracownika. Ten sposób na wykorzystanie naszej platformy otworzył kolejne rynki oraz pozwolił na wykorzystanie benefitów nie tylko w firmach zatrudniających minimum dziesięciu pracowników, ale jest także programem dedykowanym dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Firmy te raczej nie miały szans na korzystanie z kart benefitowych- teraz mają taką możliwość. Dzięki kartom mogą podtrzymywać relacje ze stałymi klientami, wykorzystać jako gift dla osób czy też firm, które są ważne dla naszych biznesów, a także przyczyniły się i wciąż mają wpływ na rozwój i funkcjonowanie firm. Produkt ten jest zatem dedykowany zarówno dla MiŚP, ale też oczywiście dla dużych koncernów i różnego rodzaju instytucji. Pozwala nagradzać, motywować i dziękować za dotychczasową współpracę. A co najważniejsze, jest świetnym nośnikiem reklamy. Karta wygląda jak karta do bankomatu, ale jest łatwiejsza w użyciu. Nie wymaga rejestracji, zapamiętywania kodów, ani nie wymaga od nas wykonywania żadnej akcji a rabaty są honorowane na okaziciela karty- wystarczy pokazać kartę osobie, u której regulujemy rachunek, ta zwróci uwagę na termin ważności karty (karty wydawane są na okres 12 miesięcy) i momentalnie nasz rachunek zostanie obniżony, zgodnie z warunkami oferowanego rabatu, który jest jasno i szczegółowo opisany na stronie www.bizbnesbenefit.pl

Awers karty jest zawsze projektowany w oparciu o działalność firmy, znajduje się tam najczęściej logo klienta, hasło reklamowe, szata graficzna z którą identyfikuje się firmą i wiele innych ciekawych pomysłów zrodzonych w głowach naszych grafików- tutaj naprawdę ogranicza nas tylko powierzchnia karty 🙂 Firma, dołączając do bazy partnerów, którzy oferują rabat, ma możliwość pozyskania nowych klientów, czyli użytkowników kart BB. Tym samym może też wręczyć kartę swoim klientom z informacją, że jeśli przyjdą kolejny raz na konkretną usługę to właśnie z tą kartą będą mogli wykonać to taniej.

Powoduje to, że klienci chętniej wracają do określonych punktów. Po pierwsze, poczuli się wyróżnieni, otrzymali gift, a to zawsze zwiększa wskaźnik utrzymania klienta. Kolejnym powodem jest to, że najzwyczajniej w świecie skorzystają z oferty ze znaczącym rabatem. Niesie to za sobą kolejne następstwa- zadowolony klient poleci następnego potencjalnego klienta i przekaże mu kartę. Pamiętamy tutaj, że karta jako pierwsza i obecnie jedyna na rynku, nie jest imienna i jest świetną formą polecenia nowych klientów. Stale powiększająca się baza partnerów pozwala użytkownikom na coraz częstsze korzystanie z karty, a przecież na tym wszystkim zrzeszonym w portalu zależy. Dlatego też nie ma żadnych ograniczeń co do ilości osób korzystających z karty, co do ilości transakcji dziennych czy transakcji miesięcznych. Nie ma żadnych limitów, a wysokie rabaty przyciągają znaczne ilości zainteresowanych klientów.

 

Patrycja Lasota
Business Development Manager
Z projektem BiznesBenefit.pl związana od początku, z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu projektów internetowych. Założycielka agencji interaktywnej
Media GP nagradzanej wielokrotnie w projekcie
Street View Trusted

 

Show Buttons
Hide Buttons