KONGRES PROFESJONALISTÓW HR

Zapraszamy na II edycje Kongresu Profesjonalistów HR, który odbędzie się 5 czerwca 2018 r. w Warszawie. Tematem wydarzenia jest Wielowymiarowość działu HR w kontekście realizacji celów biznesowych i efektywnej współpracy z Zarządem.

Kongres Profesjonalistów HR to jedyne na rynku wydarzenie o biznesowym charakterze kierowane do wszystkich osób zainteresowanych nowoczesnymi zagadnieniami HR. Grono zaproszonych prelegentów to osoby z dużym doświadczeniem w branży HR i odnoszące sukcesy biznesowe. Eksperci podzielą się swoim doświadczeniem i zainspirują do wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Działach HR. Podczas kongresu wystąpią min.: Grażyna Piotrowska-Oliwa, Joanna Malinowska-Parzydło, Karolina Słowik, Paulina Dziedziak, Irmina Gocan, Katarzyna Zadrożna, Barbara Zych, Jan Piętka.

Program Kongresu został zbudowany po wielogodzinnych konsultacjach z przedstawicielami branży HR, tak aby w pełni wpisywała się w potrzeby nowoczesnych organizacji.

W program Kongresu Profesjonalistów HR znajdą Państwo:

Część I: STRATEGIA I KOMUNIKACJA Z ZARZĄDEM

Perspektywa Zarządu kontra perspektywa Działu HR – jak zarządzać polityką personalną, aby realizowała cele biznesowe

1) Czego CEO oczekuje od Działu HR – jak dynamiczne zmiany w świecie biznesu wpływają na redefinicję roli HR w oczach Zarządu? – Grażyna Piotrowska-Oliwa

2) Jak zbudować silną markę Działu HR wewnątrz organizacji? – Joanna Malinowska-Parzydło

Część II: PROJEKT HR I WDROŻENIE

PANEL SPECJALNY: Jedno wyzwania – dwa podejścia

Jak firmy z różnych branż, o nieporównywalnych możliwościach organizacyjnych i finansowych podchodzą do wspólnych wyzwań stojących przed Działami HR?

1) Onboarding – jak efektywnie wdrożyć pracownika w nowe obowiązki i utrzymać wysoki poziom motywacji do pracy – case study na przykładzie Techland oraz Poczty Polskiej SA – Karolina Słowik i Paulina Dziedziak, Irmina Gocan

2) Program poleceń pracowniczych jako recepta na rynek pracownika – jak wdrożyć efektywne mechanizmy zachęcania pracowników do polecania kandydatów i promowania marki pracodawcy – case study na przykładzie Allegro oraz firmy zatrudniające pracowników fizycznych – Jan Piętka.

Część III: WYZWANIA I TRENDY

Pracownik idealny nie istnieje i bardzo dobrze! Jak otworzyć organizację na nowych pracowników – millenialsów, pracowników 45+, obcokrajowców – i przekonać biznes do niezbędnych zmian w zarządzaniu personelem?

1) Well-being pracowników – jak wdrożyć strategię holistycznego podejścia do potrzeb pracowników i przekonać do niej biznes? – Barbara Zych

2) Fun w pracy – jak stać się atrakcyjnym pracodawcą dla Zetek i Igreków? – Katarzyna Zadrożn.

 

Ruszyła przedsprzedaż biletów, które są dostępne tutaj – http://bit.ly/KongresProfesjonalistowHR

 

Magazyn TYGRYSY Biznesu objął patronat nad konferencją.

 

 

 

 

 

Show Buttons
Hide Buttons