Poligon Szefów Sprzedaży już 21-22 listopada w Warszawie!

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad, umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma jednak szans powodzenia.

6.Forum Szefów Sprzedaży skierowane jest do tych, którzy przygotowują się do kampanii sprzedażowej, diagnozują sytuację na froncie lub po prostu poszukują sprawdzonych metod, by zwyciężyć w batalii o klienta. 21 i 22 listopada w Warszawie przed uczestnikami Forum staną eksperci, dla których manewry na polu sprzedaży to nie tylko praca, ale i pasja.

Najtrudniejszy, pierwszy krok, to zaplanowanie strategii działania, dlatego nasi eksperci przygotowali aż 5 komplementarnych prelekcji, dzięki którym będzie możliwe przyjęcie właściwej taktyki na sprzedażowym polu bitwy:  (1) Zarządzanie sprzedażą z wykorzystaniem procesów i liczb – co może kontrolować szef sprzedaży? (2) Porządkowanie chaosu na polu walki – jak zorganizować strategiczny, taktyczny i operacyjny poziom zarządzania złożonymi strukturami sprzedaży? (3) Skuteczna kontrola nad garnizonami – zarządzanie handlowcami odpowiedzialnymi za określone regiony sprzedażowe. (4) Jak wygrać starcie z gigantem – taktyka zarządzania złożoną szansą sprzedażową, np. do korporacji. (5) Jak dowodzić oddziałem sił specjalnych – prowadzenie zespołu KAM-ów do sukcesu?

Następnie uczestnicy zapoznają się z najnowszymi dostępnymi na rynku rozwiązaniami w zakresie sprzedażowej broni i amunicji. Jak zwiększyć efektywność działu sprzedaży przy wykorzystaniu inteligentnych rozwiązań technologicznych? Prelegent podpowie m.in, jak oswoić chatbota oraz kiedy warto wdrożyć system CRM, a kiedy się to nie opłaca.

Odwieczny konflikt między działem sprzedaży a produkcją to temat trzeciego bloku.. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać podejście TOC (Theory of Constraints) do podnoszenia wyniku firmy oraz do samego procesu sprzedaży.

Ostatni blok przybliży tematykę efektywnej współpracy z sieciami sprzedaży. Prelegentka podpowie, jak tworzyć z nimi wartościowe i silne sojusze a także: z jakimi barierami można się zetknąć w trakcie procesu negocjacyjnego oraz co zrobić, gdy partner stawia warunki, których nie możemy zaakceptować..

Równie ważnym elementem Poligonu są ćwiczenia bojowe. Organizatorzy przygotowali dla uczestników innowacyjny w formie spektakl interaktywny, w trakcie którego szefowie sprzedaży – na własnej skórze – będą mogli przekonać się o skuteczności własnych praktyk liderskich.

Przez cały pierwszy dzień konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w nowatorskim, przygotowanym specjalnie na tę okazję projekcie grywalizacyjnym pod kryptonimem „Operacja Grywalizacja”, której finał został zaplanowany podczas wieczornego koktajlu. Wszyscy chętni będą mogli udać się do   Klubu Oficerskiego, w którym czekać będą dodatkowe atrakcje.

W programie nie zabraknie też znanych z poprzednich edycji sesji Round Tables, czyli dodatkowych case study pogłębiających tematy, prezentowanych przez wybranych prelegentów przy okrągłych stolikach. To uczestnicy wybierają, przy których stolikach zasiądą. Round tables to również doskonała okazja do zadania prelegentom dodatkowych pytań.

Forum Szefów Sprzedaży od lat dostarcza dyrektorom sprzedaży wskazówek taktycznych najwyższej jakości. Udział w wydarzeniu pomoże Państwu w prognozowaniu wydarzeń na polu sprzedażowej bitwy i co najważniejsze – podejmowaniu właściwych decyzji prowadzących do wygranej. Szczegółowy program konferencji znajduje się na stronie https://kongres-sprzedazowy.explanator.pl/.

 

Show Buttons
Hide Buttons