Targi e-commerce eTradeShow już w najbliższy czwartek

 

III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się  już 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. Szereg wykładów prowadzonych przez topowych specjalistów oraz masa możliwości do rozwoju firmy.

eTradeShow nie jest eventem jak każdy inny. Łączy on bogatą strefę wystawienniczą, gdzie liderzy e-commerce zaprezentują ofertę i najnowsze branżowe rozwiązania, z bogatym panelem konferencyjnym, skupiającym najważniejszych ekspertów w dziedzinie handlu internetowego.

Prelekcje wygłoszą między innymi:

  • Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom
  • Sebastian Szmigielski – Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Powie o tym, jak oceniać wartość kampanii na Facebooku i rodzinie aplikacji
  • Jarosław Grygiel – Country Manager w Credstep Poland skupi się na płynności finansowej w e-biznesie, czyli faktoringu dla rozwoju sprzedaży w kanale online
  • Robert Sosnowski – CVO w Reach a Blogger przedstawi zmiany na rynku influencerskim w Polsce, które wywołane zostały przez covid-19
  • Piotr Urbaniak – z Traffic Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu
  • Piotr Lempkowski oraz Marek Ceglarz
  • Sebastian Horoszko – od 8 lat wspiera e-commerce w rozwoju i performance marketingu
  • Artur Pajkert – od 20 lat zajmuje się marketingiem online oraz hostingiem
  • Aleksandra Kubicka – Market Access Manager, Frisbo, opowie o e-Commerce w Europie Środkowo-Wschodniej
  • Sascha Stockem – założyciel i CEO firmy Nethansa świadczącej usługi zwiększające sprzedaż na Amazon

Złotym Sponsorem zostało Frisbo. Srebrnym Sponsorem wydarzenia zostało Zaufane.pl. Jako Brązowego Sponsora mamy przyjemność przedstawić firmę Craftware. Cyber_Folks zostało Sponsorem Strefy Konferencji.

eTradeShow może być najważniejszym krokiem w stronę rozwoju biznesu e-commerce. Nie wolno go pominąć.

Show Buttons
Hide Buttons