Towarzystwo ubezpieczeniowe musi się rozwijać

Jak budować pozycję towarzystwa ubezpieczeniowego i dopasowywać ofertę do wymagającego klienta opowiada Wiesław Szermach, Prezes Zarządu Polisa-Życie Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group.

Polisa-Życie to firma z tradycjami , jak rozwinęła się przez 21 lat swojej działalności?

Działalność rozpoczęliśmy w 1995 roku, a więc już od 21 lat zabezpieczamy przyszłość finansową naszych klientów. W firmie jestem od momentu jej narodzin. Dla mnie i wielu innych osób był to początek przygody, która trwa do dzisiaj. Przez te kilkanaście lat byliśmy świadkami wielu zmian, pojawiały się nowe firmy, nowe wzorce zachodnich ubezpieczycieli, a Polisa-Życie krok po kroku konsekwentnie realizuje wyznaczone cele.  Obecnie jesteśmy silną marką o długoletniej tradycji. Zbudowaliśmy ogólnopolską sieć sprzedaży, która w profesjonalny i kompleksowy sposób zapewnia obsługę Klientów. Posiadamy 16 Regionalnych Biur Handlowych, 30 Przedstawicielstw i 2000 profesjonalnych Agentów. Firma jest doskonale przygotowana do roli partnera w planowaniu przyszłości.

 Czym wyróżnia się Państwa oferta?

Oferta towarzystwa została przygotowana na podstawie długoletniego doświadczenia i monitorowania rynku na bieżąco i jest bardzo różnorodna. Tworzymy nowoczesne produkty ubezpieczeniowe, które zapewniają naszym Klientom bezpieczeństwo i ochronę finansową. Skutecznie łączymy szeroki zakres ochrony ubezpieczeniowej z oszczędzaniem. W naszej ofercie znajdują się kompleksowe programy ubezpieczeniowe dla Klientów indywidualnych i grupowych, a także dla Klientów biznesowych. Towarzystwo bazuje na tradycyjnych polisach ochronnych, specjalizuje się w ofertach dla zakładów pracy, posiada też wiele nowatorskich programów ubezpieczeniowych. Nasz ostatni hit to GRUPA+. To uniwersalne zbiorowe ubezpieczenie na życie, które charakteryzuje się dużą elastycznością. Oferuje do wyboru 20 wariantów ubezpieczenia różniących się od siebie wysokością świadczeń za poszczególne ryzyka oraz wysokością składki. Nowatorska formuła pozwala również na dopasowanie zakresu ochrony do sytuacji rodzinnej , zdrowotnej i finansowej Klienta.

Dlaczego tak ważne jest zabezpieczenie swojej przyszłości?

Ważne, aby mieć w tej kwestii partnera rozumiejącego nasze potrzeby i oczekiwania. Planowanie przyszłości finansowej, pozwalające zabezpieczyć obecny i przyszły standard życia oraz zdrowia to jeden z atutów Polisy-Życie. A im wcześniej się za to weźmiemy, tym lepiej.

Motto firmy Polisa-Życie brzmi „Z myślą o nowych perspektywach życia”. Jakimi wartościami kieruje się firma w swojej działalności?

Naszym celem jest oferowanie nowoczesnych, atrakcyjnych i konkurencyjnych produktów zabezpieczających przyszłość i bezpieczeństwo Klientów. Priorytetowym zadaniem jest finansowe wspieranie klientów, którzy nam zaufali. Budujemy nowe portfele ubezpieczeniowe z bardzo szerokim zakresem ochrony dla rodzin ubezpieczonych. Ważne jest, żeby każdy nasz klient miał zapewnioną szybką i profesjonalną obsługę. Dlatego nieustannie pracujemy nad tym, aby nasze standardy odpowiadały najbardziej wymagającym klientom. Ciągły rozwój to podstawa sukcesu.

Anna Arwaniti

 

Nowoczesna konstrukcja produktów oraz indywidualne podejście do potrzeb klienta zostały docenione przyznaniem licznych nagród i wyróżnień m.in.:

  • Firma Ubezpieczeniowa roku 2016 – Certyfikat Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej
  • SUPER WIKTORIA  2015 – Firma 25-lecia Polskiej Transformacji Znak Jakości  Przedsiębiorców
  •  Perła Duża Polskiej Gospodarki, przyznana przez redakcję Polish Market i Instytut Nauk Ekonomicznych PAN 
  •  Najlepszy Partner w Biznesie w kategorii „Wsparcie Przedsiębiorców” , statuetka przyznana przez magazyn Home&Market.
  •  Nominacja Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska w kategorii Usługi Finansowe za Grupowe Ubezpieczenie na Życie z Opcją Funduszy Super Gwarancja.
  •  Produkt VIP – statuetka przyznana przez Magazyn VIP dla Otwartego Ubezpieczenia na Życie VIP

Zapisz

Zapisz

Show Buttons
Hide Buttons