V edycja konferencji Label Innovations

Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom. Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów.

Podczas tegorocznej edycji targów opakowaniowych Packaging Innovations, w dniu 2 kwietnia 2019 odbędzie się kolejna, już V edycja konferencji Label Innovations. „Co mówi twoje opakowanie?” Konferencja jest jedynym wydarzeniem w Polsce, na którym eksperci w dziedzinie opakowań i marketingu odnoszą się do aktualnych trendów opakowaniowych, badań rynkowych i marketingowych, regulacji prawnych, otwierając nowe perspektywy przed uczestnikami. Tematem przewodnim najbliższej edycji jest „Eko, które kupi konsument – czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.

O czym opowiedzą nasi eksperci na konferencji?

  • Wyjaśnią co to znaczy rozszerzona odpowiedzialność producenta w kontekście wprowadzania na rynek towarów, które w rezultacie ich zużycia stają się odpadami? Czego oczekuje ustawodawca od producentów w kontekście ochrony środowiska? Eksperci zapoznają uczestników konferencji z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego regulującymi rozszerzoną odpowiedzialność producenta, obowiązki rejestrowe, ewidencyjne i sprawozdawcze. Dowiesz się o kolejnych nowelizacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zaplanowanych na rok 2019 oraz dowiesz się przed jakimi zmianami stoją producenci i konsumenci.
  • Przedstawią zakamarki motywacji zakupowych generacji konsumentów X,Y,Z oraz istotne różnice pomiędzy pokoleniami. Najmłodsze pokolenie uważa, że “eko ich nie kręci”. Na co więc zwracają uwagę podejmując decyzje zakupowe? Opowiedzą o przyszłości marek premium w kontekście rozwoju trendu ekologicznego. Czy trend ekologiczny stanowi zagrożenie dla rozwoju marek premium?
  • Pozwolą Ci popatrzeć na trend eko oczami grafika kreatywnego. Decyzje zakupowe w bardzo dużej mierze podejmujemy na podstawie wyglądu opakowania. Nasi eksperci opowiedzą o tym, jak stworzyć wizerunek marki ekologicznej oraz uzyskać efekt tzw. czystej etykiety, poprzez projekt graficzny etykiety lub opakowania. Dowiesz się co sprawia, że projekt graficzny zwraca uwagę konsumenta.
  • Przedstawią najnowsze, ekologiczne podłoża opakowaniowe, przedstawią ich właściwości i zastosowania. To niebywała okazja, aby poszukać atrakcyjnych rozwiązań opakowaniowych dla Twoich produktów oraz dowiedzieć się, czym się kierować przy wyborze rozwiązań.
  • Przedstawią rozwiązania etykietowe, które są nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale również wpisują się w zrównoważony rozwój Twojej firmy. Zdobytą wiedzę wykorzystasz w kreatywnych warsztatach opakowaniowych, podczas których stworzysz kolejne wersje koncepcji kreatywnych etykiety, atrakcyjnej dla poszczególnych pokoleń konsumentów X, Y, Z.

Data: 2 kwietnia 2018r.

Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie , Centrum Wystawiennicze EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna „C”

Bilety i informacje o konferencji na: www.labelinnovations.pl

Konferencja będzie doskonałą okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych z ekspertami z wielu dziedzin: technologii opakowań, marketingu i prawa. To niezwykła szansa na zdobycie cennej wiedzy, nie tylko w dziedzinie opakowań, ale również w zakresie przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami. Tylko tutaj znajdziesz gotowe rozwiązania wdrożeń zgodnych z przepisami prawnymi dotyczącymi gospodarki odpadami, ale również otrzymasz wskazówki, które będą doskonałym wsparciem w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju oraz pomogą zwiększyć przewagę konkurencyjną Twoich produktów na rynku.

Konferencja jest realizowana pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (pntm.pl) oraz wsparciu medialnym: Świata Przemysłu Kosmetycznego, Chemia i Biznes, Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, signs.pl, OOH Magazine, Tygrysów Biznesu, opakowanie.biz, opakowania.com.pl, Marketer+ i portalu foodfakty.pl

 

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

Show Buttons
Hide Buttons