Allegro Ads Partner

 

Rosnąca popularność (i jednocześnie stopień skomplikowania) Allegro nie pozostaje bez wpływu na usługi firm marketingowych. Na rynku pojawia się coraz więcej agencji posiadających w ofercie obsługę kont Allegro. Oczywiście, nie wszystkie są rzetelne i godne zaufania. W wielu przypadkach nawiązanie współpracy skutkuje jedynie przepaleniem budżetu. Nic dziwnego, że Allegro stworzyło specjalny program certyfikowania najlepszych agencji. W ten sposób zdecydowanie ułatwia swoim sprzedającym poszukiwanie skutecznych i, co najważniejsze, wiarygodnych partnerów biznesowych.

Czym jest Allegro Ads Partner?

Allegro Ads Partner to program zrzeszający jedynie najbardziej profesjonalne agencje, które zajmują się zarządzaniem kontami Allegro swoich klientów. Jeśli dana firma posiada certyfikat Allegro Ads Partner, możesz mieć pewność, że zatrudnia specjalistów wyszkolonych w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych. Nic dziwnego, że odznaczenie Allegro Ads Partner powszechnie uważane jest za swoisty certyfikat jakości oferowanych usług.

Obecnie Allegro wyszczególnia trzy poziomu certyfikatu Allegro Ads Partner: uczestnik, Allegro Ads Partner oraz Allegro Ads Partner+. Podczas gdy każda agencja biorąca udział w programie charakteryzuje się wysoką skutecznością, jedynie Partnerzy Allegro Ads posiadają odpowiednie zasoby, aby kompleksowo obsługiwać konta należące do rozmaitych branż i dysponujące różnymi (również bardzo wysokimi) budżetami.

Jak sprawdzić, czy dana agencja bierze udział w programie Allegro Ads Partner?

Partnerzy Allegro Ads są zobligowani do umieszczenia loga programu na swoich stronach internetowych. Jeśli na danej witrynie znajduje się charakterystyczny pomarańczowo-biały znak, oznacza to, że interesująca Cię agencja z powodzeniem realizuje kampanie reklamowe Allegro. Innym sposobem na weryfikację jakości usług oferowanych przez daną firmę, jest odwiedzenie strony: https://allegro.pl/ads/partner/agencje-partnerskie i odszukanie jej nazwy na prezentowanej liście.

Dlaczego warto współpracować z Partnerem Allegro Ads?

Na Allegro panuje ogromna konkurencja (według wszelkich szacunków na portalu może funkcjonować nawet 150 tys. sprzedawców!). Biorąc pod uwagę silną rywalizację o uwagę klienta, nie warto poświęcać swoich zasobów na niesprawdzone rozwiązania i wątpliwe współprace. O wiele lepiej jest korzystać z usług wyspecjalizowanej agencji, która odnosi liczne sukcesy w imieniu swoich klientów.

Tym samym, współpracując z Partnerem Allegro Ads, zyskasz:

  •  bezpieczeństwo – doświadczeni specjaliści wiedzą, co robić, aby realizować wyznaczone cele, a ich działania wiążą się z niewielkim ryzykiem,
  •  przewagę nad konkurencją – Partnerzy Allegro Ads mają możliwość testowania prototypowych narzędzi oraz rozwiązań reklamowych, które nie są dostępne dla zwyczajnych sprzedawców,
  •  czas – przekazanie swojego konta w ręce specjalistów wiąże się z dużą oszczędnością czasu, który można przeznaczyć na zadania związane z rozwojem biznesu,
  •  gwarancję sukcesu – wielu Partnerów Allegro Ads dokładnie weryfikuje konto potencjalnego klienta. Z tego powodu zwykle nie podejmuje się obsługi sklepu, który nie ma szans na odniesienie sukcesu. Jeśli więc dana agencja zgodzi się na współpracę z Tobą, istnieje duża szansa, że uda Ci się wyprzedzić konkurencję i wypracować satysfakcjonujący zysk.

Dlaczego Allegro Ads ma tak duże znaczenie?

Być może dziwi Cię fakt, że najlepsze agencje zajmujące się obsługą kont Allegro posiadają certyfikat Allegro Ads Partner, a nie przykładowo „Allegro Partner”. Jest to spowodowane tym, że Allegro Ads, czyli wewnętrzny system reklamowy serwisu, ma kluczowe znaczenie dla skutecznej sprzedaży. Do tego charakteryzuje się dużym stopniem skomplikowania, co sprawia, że wielu sprzedawców ma poważne trudności z jego obsługą.

Można więc założyć, że z tego powodu Allegro zdecydowało się na certyfikat Allegro Ads Partner. W końcu, jeśli ktoś potrafi skutecznie korzystać z systemu reklamowego i osiągać dzięki niemu sukcesy, prawdopodobnie doskonale radzi sobie także w innych obszarach. Jest to zatem bardzo dobre kryterium ogólnej skuteczności.

Zwrot z inwestycji jako wskaźnik efektywności kampanii

System Allegro Ads oferuje wiele różnych form promocji. Są to: kampanie sponsorowane, reklamy graficzne, reklamy zewnętrzne oraz Ads4Brands. Każda z nich realizuje nieco inne cele, niemniej wszystkie (jeśli tylko zostaną prawidłowo skonfigurowane) zazwyczaj przekładają się na wzrost sprzedaży oraz zwiększenie rozpoznawalności danego sklepu.

Choć większość osób intuicyjnie zakłada, że o skuteczności kampanii reklamowej świadczy to, w jaki sposób przekłada się na wyznaczony cel biznesowy, w przypadku Allegro prawdziwym miernikiem efektywności pozostaje zwrot z inwestycji. Zwrot z inwestycji to przychód, jaki generuje promowana oferta z każdej przeznaczonej na nią złotówki. Innymi słowy: jeśli zwrot z inwestycji wynosi 15 zł, to każda zainwestowana w daną ofertę złotówka przekłada się na 15 zł przychodu.

Oczywiście, dobrze, aby zwrot był jak najwyższy. W rzeczywistości jednak jego wysokość w dużej mierze zależy od kategorii, w jakiej dany produkt został wystawiony. Zwykle już 25 zł zwrotu z inwestycji przekłada się na ogromną efektywność, ale na Allegro istnieją także kategorie, w przypadku których wypracowanie choćby 10 zł oznacza niesamowity sukces. Dlatego też, interpretując uzyskane wartości, zawsze należy brać pod uwagę więcej czynników niż surowe dane liczbowe.

Czytaj case studies!

Choć posiadanie certyfikatu Allegro Ads Partner świadczy o dużej skuteczności w realizowaniu kampanii Allegro Ads, nie przekazuje żadnych dodatkowych informacji. Przed nawiązaniem współpracy z daną firmą, dobrym pomysłem jest więc prześledzenie jej aktywności poprzez czytanie case studies (studia przypadku). Na szczęście agencje często zamieszczają je na swoich stronach. Dokumenty tego rodzaju pozwalają zapoznać się z podjętymi działaniami oraz ich efektami. Dzięki nim można w pełni unaocznić sobie trud podjęty przez specjalistów oraz samodzielnie zweryfikować efektywność ich działań (np. porównując uzyskane zwroty z inwestycji).

/partner/agencje-partnerskie i odszukanie jej nazwy na prezentowanej liście.

Dlaczego warto współpracować z Partnerem Allegro Ads?

Na Allegro panuje ogromna konkurencja (według wszelkich szacunków na portalu może funkcjonować nawet 150 tys. sprzedawców!). Biorąc pod uwagę silną rywalizację o uwagę klienta, nie warto poświęcać swoich zasobów na niesprawdzone rozwiązania i wątpliwe współprace. O wiele lepiej jest korzystać z usług wyspecjalizowanej agencji, która odnosi liczne sukcesy w imieniu swoich klientów.

Tym samym, współpracując z Partnerem Allegro Ads, zyskasz:

  •  bezpieczeństwo – doświadczeni specjaliści wiedzą, co robić, aby realizować wyznaczone cele, a ich działania wiążą się z niewielkim ryzykiem,
  •  przewagę nad konkurencją – Partnerzy Allegro Ads mają możliwość testowania prototypowych narzędzi oraz rozwiązań reklamowych, które nie są dostępne dla zwyczajnych sprzedawców,
  •  czas – przekazanie swojego konta w ręce specjalistów wiąże się z dużą oszczędnością czasu, który można przeznaczyć na zadania związane z rozwojem biznesu,
  •  gwarancję sukcesu – wielu Partnerów Allegro Ads dokładnie weryfikuje konto potencjalnego klienta. Z tego powodu zwykle nie podejmuje się obsługi sklepu, który nie ma szans na odniesienie sukcesu. Jeśli więc dana agencja zgodzi się na współpracę z Tobą, istnieje duża szansa, że uda Ci się wyprzedzić konkurencję i wypracować satysfakcjonujący zysk.

Dlaczego Allegro Ads ma tak duże znaczenie?

Być może dziwi Cię fakt, że najlepsze agencje zajmujące się obsługą kont Allegro posiadają certyfikat Allegro Ads Partner, a nie przykładowo „Allegro Partner”. Jest to spowodowane tym, że Allegro Ads, czyli wewnętrzny system reklamowy serwisu, ma kluczowe znaczenie dla skutecznej sprzedaży. Do tego charakteryzuje się dużym stopniem skomplikowania, co sprawia, że wielu sprzedawców ma poważne trudności z jego obsługą.

Można więc założyć, że z tego powodu Allegro zdecydowało się na certyfikat Allegro Ads Partner. W końcu, jeśli ktoś potrafi skutecznie korzystać z systemu reklamowego i osiągać dzięki niemu sukcesy, prawdopodobnie doskonale radzi sobie także w innych obszarach. Jest to zatem bardzo dobre kryterium ogólnej skuteczności.

Zwrot z inwestycji jako wskaźnik efektywności kampanii

System Allegro Ads oferuje wiele różnych form promocji. Są to: kampanie sponsorowane, reklamy graficzne, reklamy zewnętrzne oraz Ads4Brands. Każda z nich realizuje nieco inne cele, niemniej wszystkie (jeśli tylko zostaną prawidłowo skonfigurowane) zazwyczaj przekładają się na wzrost sprzedaży oraz zwiększenie rozpoznawalności danego sklepu.

Choć większość osób intuicyjnie zakłada, że o skuteczności kampanii reklamowej świadczy to, w jaki sposób przekłada się na wyznaczony cel biznesowy, w przypadku Allegro prawdziwym miernikiem efektywności pozostaje zwrot z inwestycji. Zwrot z inwestycji to przychód, jaki generuje promowana oferta z każdej przeznaczonej na nią złotówki. Innymi słowy: jeśli zwrot z inwestycji wynosi 15 zł, to każda zainwestowana w daną ofertę złotówka przekłada się na 15 zł przychodu.

Oczywiście, dobrze, aby zwrot był jak najwyższy. W rzeczywistości jednak jego wysokość w dużej mierze zależy od kategorii, w jakiej dany produkt został wystawiony. Zwykle już 25 zł zwrotu z inwestycji przekłada się na ogromną efektywność, ale na Allegro istnieją także kategorie, w przypadku których wypracowanie choćby 10 zł oznacza niesamowity sukces. Dlatego też, interpretując uzyskane wartości, zawsze należy brać pod uwagę więcej czynników niż surowe dane liczbowe.

Czytaj case studies!

Choć posiadanie certyfikatu Allegro Ads Partner świadczy o dużej skuteczności w realizowaniu kampanii Allegro Ads, nie przekazuje żadnych dodatkowych informacji. Przed nawiązaniem współpracy z daną firmą, dobrym pomysłem jest więc prześledzenie jej aktywności poprzez czytanie case studies (studia przypadku). Na szczęście agencje często zamieszczają je na swoich stronach. Dokumenty tego rodzaju pozwalają zapoznać się z podjętymi działaniami oraz ich efektami. Dzięki nim można w pełni unaocznić sobie trud podjęty przez specjalistów oraz samodzielnie zweryfikować efektywność ich działań (np. porównując uzyskane zwroty z inwestycji).

 

 

 

 

 

 

 

Show Buttons
Hide Buttons