Kongres For Social Media

 

 

Kongres For Social Media tym razem ma wyjątkową formułę wydarzenia, ponieważ prelekcję będą trwać przez 2 dni!  | 27-28 maja | 14 wykładów, każdy dot. działań w mediach społecznościowych.

27-28 maja rusza kolejna edycja Kongresu For Social Media!

Celem kongresu jest szerzenie wiedzy z obszaru marketingu w najpopularniejszych kanałach internetowych oraz pokazanie jak konkretne działania marketingu społecznościowego mogą przełożyć się na duże korzyści biznesowe dla firmy.

Prelegentami są cenieni eksperci, którzy w codziennej pracy poszukują nowych możliwości wykorzystania social media do celów biznesowych. 

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Będziesz na bieżąco z nadchodzącymi trendami W Świecie social media. 
  • Wyjdziesz z monotonnego sposobu działania.
  • Zobaczysz jak działa konkurencja. 
  • Zainspirujesz się i otrzymasz porady! 
  • Będziesz mieć możliwość prywatnej konsultacji z prelegentami!
  • Dodatkowo otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji GRATIS!

W programie Kongresu 2021 m.in.:

✔ Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, niepotrzebnie! Jak prowadzić tam skuteczne biznesowe kampanie.

✔ Jak obliczyć ROI z działań social media.

✔ Rokujące trendy w social media – na co warto zwrócić uwagę.

✔ You Tube – jak wzorowo technicznie przygotować swoje konto.

✔ Jakie działania na koncie firmowym na Linkedin dziś najlepiej procentują.

✔ Grupy na facebooku – jak je ciekawie i skutecznie aktywizować.

✔ Podcasty – jak wykorzystać je w strategii działań marki.

✔ Całoroczna strategia działań na YT – o czym należy pamiętać przy rozwoju kanału.

✔ Zaangażowana społeczność na facebooku – taktyczne działania.

✔ Targetowanie reklam na FB – moje pomysły.

✔ Przemyślana strategia content jako gwarant skutecznej komunikacji.

✔ Instagram – 7 wskazówek dla konta firmowego.

✔ Video marketing – dystrybucja i dotarcie.

✔ Ciekawe kampanie w sm, na które warto zwrócić uwagę – case study.

✔ Facebook Audience Insights – z czego polecam korzystać, rady praktyka.

Jeszcze przed Kongresem możesz zacząć oglądać materiały z poprzedniej edycji.

Dostępne nagraniach video z Kongresu FORSM 2020:

>> User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji. Łukasz Głombicki

>> Facebook ads – misja optymalizacja. Jakub Bąkała

>> Wideo marketing – praktyczne porady.Piotr Król

>> Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości. Anna Ledwoń-Blacha

>> AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście! Agata Patoła.

>> Analiza danych w social media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Albert Radomski

>> Poskromić algorytm Linkedin w 2020 roku. Rafał Szymański

>> Budowa zaangażowania jako jeden z filarów skutecznej sprzedaży. Mateusz Nowak

>> Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu.  Magdalena Górnicka-Partyka

>> Trendy w Social Media – w Polsce i na świecie. Łukasz Głombicki
Rejestracja udziału poprzez: https://www.forsm.pl/

Show Buttons
Hide Buttons