Kongres For Social Media
Kongres For Social Media tym razem ma wyjątkową formułę wydarzenia, ponieważ prelekcję będą trwać przez 2 dni! | 27-28 maja | 14 wykładów, każdy dot. działań w mediach społecznościowych.
27-28 maja rusza kolejna edycja Kongresu For Social Media!
Celem kongresu jest szerzenie wiedzy z obszaru marketingu w najpopularniejszych kanałach internetowych oraz pokazanie jak konkretne działania marketingu społecznościowego mogą przełożyć się na duże korzyści biznesowe dla firmy.
Prelegentami są cenieni eksperci, którzy w codziennej pracy poszukują nowych możliwości wykorzystania social media do celów biznesowych.
Dlaczego warto wziąć udział?
- Będziesz na bieżąco z nadchodzącymi trendami W Świecie social media.
- Wyjdziesz z monotonnego sposobu działania.
- Zobaczysz jak działa konkurencja.
- Zainspirujesz się i otrzymasz porady!
- Będziesz mieć możliwość prywatnej konsultacji z prelegentami!
- Dodatkowo otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji GRATIS!
W programie Kongresu 2021 m.in.:
✔ Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, niepotrzebnie! Jak prowadzić tam skuteczne biznesowe kampanie.
✔ Jak obliczyć ROI z działań social media.
✔ Rokujące trendy w social media – na co warto zwrócić uwagę.
✔ You Tube – jak wzorowo technicznie przygotować swoje konto.
✔ Jakie działania na koncie firmowym na Linkedin dziś najlepiej procentują.
✔ Grupy na facebooku – jak je ciekawie i skutecznie aktywizować.
✔ Podcasty – jak wykorzystać je w strategii działań marki.
✔ Całoroczna strategia działań na YT – o czym należy pamiętać przy rozwoju kanału.
✔ Zaangażowana społeczność na facebooku – taktyczne działania.
✔ Targetowanie reklam na FB – moje pomysły.
✔ Przemyślana strategia content jako gwarant skutecznej komunikacji.
✔ Instagram – 7 wskazówek dla konta firmowego.
✔ Video marketing – dystrybucja i dotarcie.
✔ Ciekawe kampanie w sm, na które warto zwrócić uwagę – case study.
✔ Facebook Audience Insights – z czego polecam korzystać, rady praktyka.
Jeszcze przed Kongresem możesz zacząć oglądać materiały z poprzedniej edycji.
Dostępne nagraniach video z Kongresu FORSM 2020:
>> User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji. Łukasz Głombicki
>> Facebook ads – misja optymalizacja. Jakub Bąkała
>> Wideo marketing – praktyczne porady.Piotr Król
>> Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości. Anna Ledwoń-Blacha
>> AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście! Agata Patoła.
>> Analiza danych w social media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Albert Radomski
>> Poskromić algorytm Linkedin w 2020 roku. Rafał Szymański
>> Budowa zaangażowania jako jeden z filarów skutecznej sprzedaży. Mateusz Nowak
>> Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. Magdalena Górnicka-Partyka
>> Trendy w Social Media – w Polsce i na świecie. Łukasz Głombicki
Rejestracja udziału poprzez: https://www.forsm.pl/