1(6)2018
Spis treści
- Platforma Facebook, czyli jak znaleźć klientów, którzy mają pieniądze i chcą kupić Twoje produkty
- Fadlallah Zayat na czele hotelu Sheraton Warsaw
- Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk: Nie takie RODO straszne jak je malują?
- Marta Kobińska: Jesteś dyrektorem, podejmij decyzję
- Karta stworzona z myślą o Tobie i Twojej Firmy
- Mieć wizję i działać z pasją – 55 lat na rynku marki Henri Lloyd
- 30 lat firmy Torpol
- Alina Strześniewska: W życiu nie ma przypadków – są tylko wykorzystane lub zmarnowane szanse
- Kamil Pawlak: Na inteligentnych domach zyskujemy wszyscy
- Fintech a tradycyjne kanały dystrybucji w consumer finance - Andrzej Reterski
- Anna Cichosz: Projektować znaczy kochać swoją pracę i zaskakiwać
- Networking bez tajemnic -Grzegorz Turniak
- Kasia Ugorowska: Od lejka do relacji, czyli jak uszczęśliwić sprzedawcę i marketera?
- Małgorzata Kwiecień: Leadership i golf – co wspólnego ma bycie skutecznym lideremz grą w golfa?
- Sylwia Branczewska: # bo lubię mojego szefa
- Agata Cupriak: Content marketing – czyli, jak skutecznie promować firmę w internecie
- Adriana Pawlak: Opowiadaj i sprzedawaj, czyli storytelling
- Mariusz Polok: Mentalna zmiana w podejściu do prywatności na podstawie nowej regulacji unijnej
- Inwestuj mądrze , dywersyfukuj ryzyko, zabezpieczfinansowo przszłość swoją i swoich bliskich - Edyta Dziankowska
- Grze leży inwestycyjny raj?
- Mentalna zmiana w podejściu do prywatności na podstawie nowej regulacji unijnej
- Outsourcing floty samochodowej, czyli co decyduje odużej wygodzie i łatwiejszym zarządzaniu pojazdami w firmie
- Dobre wrażenie w biznesie – to pierwszy krok do sukcesu