2(7)2018
Spis treści
- Reklama online oczami marki premium Royal AD
- Dawid Bagiński: Instagram – nadchodzi ogromna szansa dla biznesu
- Karolina Latus: Jak budować wizerunek przedsiębiorcy i właściciela firmy w mediach społecznościowych
- Franciszek Georgiew: Umieranie Facebooka to bzdura
- Tomasz Szymański: Aplikacje dedykowane dla sprawnego biznesu
- Filiberto Amati: Zatarcie granic konsumpcyjnych
- Edyta Dziankowska: Recepta na sukces w roli agenta ubezpieczeniowego
- Roman Ziemian: Przeciętność nienawidzi wyjątkowości
- Kuźnia Golfa: Golf nie tylko dla elit
- Katarzyna Dziubałka: Nie ma biznesu bez kontaktów
- mbazaar.pl: Technologiczny poradnik dla biznesu
- Paweł Muszyński i Wojciech Juchniewicz: HLM Group Dominos Pizza
- 25 lat Mentos w Polsce
- Małgorzata Lipko i Katarzyna Orzeszek: Dojrzałość człowieka fundamentem dobrego biznesu
- Brand24: 10 przykazań na skuteczny monitoring w Internecie
- Marzena Michalska: SARE - Na pograniczu offline i on-line – czyli omnichannel w budowaniu relacji z klientem
- FORCE: RODO: Czy można przygotować się do kontroli na ostatni moment?
- Megmar: Chcemy być liderem innowacyjnych zmian
- KiK SC: Budujemy dla Ciebie
- Gastro4rent: „Trzeba zrobić imprezę...”
- Artur Kauf: Dobry trener to inwestycja, nie koszt
- Monika Honory: Chudnij zdrowo, bezpiecznie i bez efektu jo-jo
- Dietering.com: Rola żywienia w aspekcie pędu cywilizacyjnego
- Joannalashes: Prawdziwe tygrysy biznesu branży beauty