3(16)2021
Spis treści
- Szkoła sukcesu – Łukasz Hardek: Automatyzacja w obsłudze klienta – czy zastąpią nas chatboty? „The future is now old man” – chciałoby się powiedzieć
- Marketing – Piotr Golczyk: Jak technologia zmieniła marketing B2B, czyli obalanie mitów
- Biznes – Adrian Leks: Pandemia przyspieszyła transformację cyfrową przedsiębiorstw
- Ludzie biznesu – Wywiad z Rafałem Michalskim: Budując solidne fundamenty
- Szkoła sukcesu – Karol Robaczewski: x-kom o tym, jak pandemia zmieniła postrzeganie dostawy
- Szkoła sukcesu – Wojciech Markowski: 7 prostych i skutecznych narzędzi, które REALNIE pomagają w sprzedaży B2B
- Ludzie biznesu – Wywiad z Magdaleną Kopacz: Wyznaczamy nowe trendy na rynku
- Szkołasukcesu–BartłomiejMajchrzak,MikołajŚniatała:Podpis elektroniczny staje się standardem
- Biznes – Piotr Markiewicz: Koszty technologii w biznesie
- Szkoła sukcesu – Adam Piwek: Jak dzięki technologiom rekrutować sprawniej i skuteczniej?
- Szkoła sukcesu – Katarzyna Trzaska: Rekrutacja przyszłości – kompetencje i narzędzia, które musi posiadać HR w Twojej organizacji
- Szkoła sukcesu – Martyna Guba: DOBRY WYBÓR! Czyli sztuka rekrutacji
- Biznes – NOWI CZŁONKOWIE BUSINESS TIGERS CLUB. Coraz więcej udanych biznesów!
- Ludzie biznesu – Daniel Stopa: „Od grafika komputerowego do...”
- Prawo – Jakub Boch, Maciej Oniszczuk: Jak nowe technologie zmienią pracę prawników i kancelarii prawnych?
- Szkoła sukcesu – Michał Sosna: Reklama na LinkedIn: Dlaczego to dobra opcja dla sektora MŚP?
- Zdrowie i uroda – Manor House: Wymarzony urlop...
- Zdrowie i uroda – cosibella: Zmarszczki wokół oczu? Nie, dziękuję!
- Zdrowie i uroda – Blanka Pawłowska: Makijaż permanentny? Naturalnie, że tak!