4(21)2022
Spis treści
- Szkoła sukcesu – Dawid Bagiński: 5 najskuteczniejszych kanałów marketingowych dla e-commerce w 2023 roku
- Szkoła sukcesu – Kinga Tobała: Jak przenieść sprzedaż z offline do online?
- Szkoła sukcesu – Adrian Prędkiewicz: Praktyczna checklista dla każdego, kto myśli o założeniu własnego sklepu internetowego i zwiększeniu sprzedaży
- Szkoła sukcesu – Sonia Mrzygłocka-Pyć: E-commerce w czasie inflacji. Czy handel internetowy to szansa na rozwój biznesu?
- Szkoła sukcesu – Magdalena Niedobecka: E-mail marketing + e-commerce = BFF (Best Friends Forever)
- Szkoła sukcesu – Magdalena Lockau: Leadership
- Szkoła sukcesu – Gabriela Antczak: Marketing sensoryczny z dostawą do domu
- Loża Ekspertów – dr Mateusz Grzesiak: Umiejętności miękkie są kluczowe w osiąganiu celów zawodowych i osobistych
- Loża Ekspertów – Kancelaria NiK Noga i Kaczmarek: O frankowiczach słów kilka...
- Loża Ekspertów – Kacper Dyba: Jak przekonać pracowników do zmiany technologicznej?
- Loża Ekspertów – Grzegorz Iwańczyk: Być albo nie być... ciągle zajętym? Zabijanie wolnego czasu staje się powszechnym hobby
- Ludzie biznesu – Wywiad z Roksaną Środą: Mój biznes to moja największa pasja
- Ludzie biznesu – Wywiad z Piotrem Dąbkiem i Bogusławem Drobnym: Jesteśmy częścią historii każdego rodzica...
- Ludzie biznesu – Wywiad ze Sławomirem Rakiem: Moją misją jest przywracanie Ci wpływu na własne życie
- Ludzie biznesu – Wywiad z Michałem Lubomskim: Kocham tę „robotę”
- Ludzie biznesu – Wywiad z Wojciechem Szkrobką: Wybudowałem w Polsce obiekty budowlane o łącznej powierzchni ponad jednego miliona metrów kwadratowych
- Prawo – Anna Cybulka, Joanna Gwiazdowska i Uladzimir Cybulka: Co przedsiębiorca aspirujący do bycia Tygrysem Biznesu powinien wiedzieć o REJESTRACJI swojej MARKI