Omega – projekt przyszłości

Projekt Omega to platforma, która skupia międzynarodową społeczność użytkowników z niemal całego globu. Oferuje ona uczestnikom projektu możliwość udziału w przedsięwzięciach związanych z reklamą, badaniami rynku, sprzedażą i testami produktów. Za powyższe, użytkownicy platformy otrzymują profity i bonusy. Klienci biznesowi z całego świata, dzięki Omedze, mają dostęp do gigantycznej rzeszy respondentów, konsumentów i odbiorców reklam.

Skąd pomysł na Omegę?

Działam aktywnie w świecie biznesu od 25 lat. Od zawsze zajmuję się konsultowaniem dużych projektów i obsługą inwestorów. Zakładałem biura maklerskie, wprowadzałem spółki na giełdę, tworzyłem także strategie rozwoju dla największych europejskich firm i światowych marek. W Polsce znany jestem z projektów dla marek Frugo, Black, Dr. Witt, MK Cafe i wielu innych. Te wieloletnie doświadczenia pozwoliły mi na wykorzystanie potencjału narzędzi marketingowych w projektach online, np. tworzeniu sprzedaży internetowej w sieci w skali globalnej. – tłumaczy Bartosz Nafalski, CEO Omega Group. – Brakowało mi jednak zaawansowanych instrumentów finansowych.

Wtedy właśnie Nafalski rozpoczął współpracę z Łukaszem Bożkiem. Większość swojego zawodowego życia spędził on w jednym z największych banków, z czerwono-białym logo, Santanderze. Był dealerem rynków finansowych. Ponadto uzyskał tytuł MBA w zarządzaniu projektami biznesowymi. Od zawsze jego życie zawodowe kręciło się wokół finansów, bankowości i zaawansowanych instrumentów finansowych. Od dawna jednak Łukasz Bożek myślał o stworzeniu czegoś większego, globalnego. Bartosza Nafalskiego poznał pomagając mu zarządzać ekspozycją walutową i ryzykiem walutowym w jego grupie konsultingowej. Wspólnie doszli oni do wniosku, że można połączyć doświadczenia rynków finansowych, marketingu oraz zaawansowanych technologii IT z wykorzystaniem, dodatkowo, możliwości jakie dają kryptowaluty. Tak właśnie narodził się projekt Omega, jeden z najnowocześniejszych i najbardziej innowacyjnych fintechów na świecie, dodatkowo z potężnym zapleczem tradycyjnego biznesu.

Konferencja Omega Group w Hong-Kongu 16 marca 2019

Popularność Omegi rośnie na rynkach azjatyckich

Projekt Omega adresowany jest głównie na rynki azjatyckie, w tym chiński, koreański i wietnamski. Rynki te z jednej strony mają gigantyczny potencjał wzrostu i błyskawiczne otwierają się na świat, a z drugiej strony są częściowo zamknięte na tradycyjne metody pozyskiwania informacji i sprzedaży internetowej, chodzi tu o rozwiązania stosowane przez gigantów, czyli Google i Facebooka. Omedze daje to przewagę nad konkurencją, gdyż może ona przeprowadzać badania marketingowe, testy aplikacji czy prowadzić sprzedaż online na rynkach tradycyjnie zamkniętych dla firm ze Stanów Zjednoczonych i Europy.

Jednocześnie warto podkreślić, że połączenie rozwiązań finansowych i IT z wykorzystaniem kryptowalut, daje możliwość prowadzenia międzynarodowych transferów i rozliczeń oraz aplikowania na rynek światowy unikatowych rozwiązań fintechowych z rynku chińskiego.

Co dalej?

Naszym głównym celem na najbliższą przyszłość jest stworzenie największej na świecie firmy wykonującej badania marketingowe. Jesteśmy też na etapie uruchamiania firmy inwestycyjnej, która będzie inwestowała kapitał w wysoko rentowne przedsięwzięcia na całym świecie. Co więcej, pracujemy nad wdrożeniem innowacyjnych rozwiązań płatniczych, własnej kryptowaluty oraz giełdy kryptowalutowej. Myślimy globalnie i staramy się z naszymi planami wybiegać daleko w przyszłość. Świat zmienia się bardzo dynamicznie i chcemy, by Omega była jednym z motorów tych zmian. – tłumaczy Łukasz Bożek, CFO Omega Group.

 

Open Media Group

 

 

Show Buttons
Hide Buttons