Pielęgnacja w rytmie natury od Hagi

 

Hagi to jedna z bardziej znanych na polskim rynku firm produkujących kosmetyki naturalne. Proszę powiedzieć, kto stoi za Hagi?

Hagi to H jak Hanna, A jak Agata, G jak Gabriela i I jak wszyscy inni, którzy przyczynili się do tego, że powstała firma. Hagi to firma rodzinna, w zarządzie są trzy kobiety, mama – Hanna, serce firmy, pomysłodawczyni – chemiczka i kosmetolożka, oraz dwie córki Agata – prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i rozwój, oraz Gabriela, która czuwa nad całą produkcją. Hagi to przede wszystkim autentyczność, zaangażowanie i wielka pasja, bez której nie byłoby naszej firmy. Wierzymy w siłę natury i moc, jaką daje uważna pielęgnacja. W Hagi, od samego początku, niezmiennie wszystkie produkty wytwarzamy samodzielnie – przez koncepcję, receptury, pomysły na opakowania aż po efekt ostateczny. W zespole Hagi pracują kosmetolodzy, chemicy, specjaliści do spraw jakości, zapachów i bezpieczeństwa kosmetyków oraz kilka artystycznych dusz z głowami pełnymi pomysłów. Nasze produkty przynoszą długotrwałe efekty poprawy nawilżenia, odżywienia i natłuszczenia. Jesteśmy w 100% HANDMADE IN POLAND.

Jakie kosmetyki macie w portfolio?

Wszystkie nasze kosmetyki są naturalne, co oznacza, że są skomponowane z minimum 95% składników pochodzenia naturalnego. Wśród naszych produktów znajdziecie kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, całą serię kąpielową oraz kremy do twarzy. Dodatkowo w naszym portfolio znajdują się ekologiczne świece sojowe oraz linia kosmetyków do pielęgnacji dzieci – Hagi Baby. Pierwszymi naszymi produktami były mydełka, których w ofercie mamy aż 15. Z biegiem czasu sukcesywnie powiększaliśmy nasze portfolio o produkty do kąpieli: sole, pudry i scruby, a także kosmetyki do pielęgnacji ciała, jak balsamy i masła, oraz kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Nasza najnowsza seria, Hagi Phases – trzy cykloczułe kremy do pielęgnacji w zgodzie z cyklem menstruacyjnym, uzyskała ostatnio główną nagrodę dla najbardziej innowacyjnego produktu w kategorii pielęgnacja skóry na tegorocznych międzynarodowych targach Eco Life Scandinavia w Szwecji.

 

Czym jest linia Hagi Phases?

Hagi Phases to trzy cykloczułe kremy do twarzy dopasowane do cyklu menstruacyjnego kobiety i nasze zaproszenie do uważnej pielęgnacji. Pielęgnacja w rytmie cyklu to zupełnie nowe podejście do skóry twarzy. Przeglądamy się w lustrze wiele razy dziennie, ale wciąż tylko część z nas zauważa zmiany, przez które przechodzi skóra w ciągu miesiąca. Tymczasem skóra twarzy ma zupełnie inne potrzeby w każdej fazie cyklu. W fazie menstruacyjnej (1–7 dzień cyklu) przede wszystkim potrzebuje nawilżenia, bo za sprawą niskiego poziomu hormonów staje się sucha. Wydziela mniej sebum i może być bardziej podatna na podrażnienia. Phases 1 przede wszystkim nawilża skórę, zmniejsza zaczerwienienie, poprawia ogólną kondycję, nadając miękkość i gładkość. Regeneruje i wzmacnia mikrobiom skóry, zapewniając wsparcie prebiotyczne. Badania przeprowadzone przez Hagi po dwóch cyklach stosowania potwierdziły wzrost nawilżenia o 50%*. W fazie folikularnej (8–14 dzień cyklu) skóra ma się całkiem dobrze. Poziom estrogenów zaczyna wzrastać, dzięki czemu zwiększa się produkcja kolagenu i kwasu hialuronowego. Phases 2 to bomba witaminowa: uelastycznia oraz wygładza skórę, nadając jej promienny wygląd. Współpracuje z naturalnym mikrobiomem skóry, wzmacniając go dzięki zawartości synbiotyku, czyli kompleksu pre- i probiotycznego. Ostatnia, lutealna faza (15–28 dzień cyklu) następuje zaraz po owulacji i trwa do kolejnej menstruacji. U wielu z nas wahania poziomu estrogenów i progesteronu skutkują pojawieniem się niedoskonałości, nadprodukcji sebum i wrażliwości na promienie UV. Phases 3 zmniejsza natłuszczenie, łagodzi zmiany trądzikowe, wyrównuje koloryt i chroni skórę przed słońcem. Badania przeprowadzone po dwóch cyklach stosowania potwierdziły spadek wydzielania sebum o 25%.

Co wyróżnia markę Hagi spośród wielu innych marek kosmetycznych?

 W Hagi wszystko od początku do końca robimy sami i mamy dzięki temu kontrolę na każdym etapie produkcji naszych kosmetyków. Produkt zawsze powstaje w odpowiedzi na naszą konkretną potrzebę dotyczącą pielęgnacji. Sami tworzymy receptury, testujemy produkty, zlecamy badania, zamawiamy opakowania, przygotowujemy etykiety i tworzymy komunikację. W naszej podwarszawskiej manufakturze powstają wszystkie kosmetyki Hagi. Można wręcz powiedzieć, że mamy dwie firmy: produkcyjną i biznesową, to na pewno jest wyróżniające na tle konkurencji.

Druga rzecz, która nas wyróżnia, to bardzo bogate składy naszych kosmetyków. Nie oszczędzamy na surowcach, sprowadzamy ciekawe półprodukty, eksperymentujemy, żeby przygotować produkt, który w jak najlepszym stopniu odpowie na potrzeby naszej skóry. Dla nas kosmetyk musi być przede wszystkim skuteczny. Do tego uważamy, że pielęgnacja powinna być przyjemnością, dlatego bardzo wnikliwie dobieramy kompozycje zapachowe i tworzymy unikalne, autorskie nuty zapachowe.

Trzecia wyróżniająca wartość to zaangażowanie Hagi. Zaangażowanie, żeby tworzyć najlepsze jakościowo kosmetyki, szeroko dostępne na polskim rynku. Zaangażowanie w promowanie uważnej, naturalnej pielęgnacji zgodnej z naturalnym rytmem kobiety. Wspieranie kobiet. I wreszcie zaangażowanie w działania proekologiczne (opakowania z recyklingu, ekologiczne pakowanie paczek, myślenie proekologiczne, które determinuje decyzje biznesowe).

Jakie mają Państwo plany na przyszłość?

Chcemy dalej inwestować w jakość naszych kosmetyków i wspierać kobiety w naturalnej pielęgnacji zgodnej z ich rytmem. Nasze produkty z założenia mają aktywizować własne mechanizmy ochronne skóry i przynosić długotrwałe efekty poprawy jej nawilżenia i odżywienia. W tym roku stawiamy na wyspecjalizowane linie kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, poszerzamy linię produktów dziecięcych Hagi Baby o kosmetyki ochronne oraz inwestujemy w edukację w kierunku mądrej i zrównoważonej pielęgnacji. Mamy także duże ambicje eksportowe, interesuje nas przede wszystkim rynek skandynawski, oraz plany rozbudowy zakładu produkcyjnego i zatrudnienie nowych osób. Hagi to ciągły rozwój, baczne obserwowanie potrzeb klientów i odpowiadanie na ich potrzeby oraz myślenie innowacyjne, które jest na pewno czynnikiem wyróżniającym firmę na tle konkurencji i pozycjonuje Hagi jako promotora zmian.

 

Hanna Kurcińska

Współzałożycielka Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Ukończyła chemię na Uniwersytecie Warszawskim i kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 roku współtworzy markę Hagi, jest jej pomysłodawczynią i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii wytwarzania kosmetyków. Stale prowadzi nadzór nad pracami naukowymi prowadzonymi w firmie oraz monitoruje rynek kosmetyczny w Polsce i za granicą.

Kosmetyki Naturalne

 

 

 

Show Buttons
Hide Buttons