Potęga świadomości ubezpieczeniowej

Ubezpieczamy wszystko – mieszkanie, samochód czy nawet telefon komórkowy, a o ubezpieczeniu życiowym nie myślimy w ogóle albo w ostateczności.

Czy tak powinna wyglądać ta kolejność?

Najnowsze badania wskazują, że grupa przedsiębiorców jest jedną z najbardziej świadomych znaczenia i ważności indywidualnego ubezpieczenia na życie i zdrowie.

Czym się kierujemy przy wyborze ubezpieczenia oraz czym się kierujemy przy wyborze agenta ubezpieczeniowego?

Ja sama kierowałam się zaufaniem, jakie wzbudził we mnie mój opiekun, który po ciężkiej kontuzji zaopiekował się mną, i wtedy wiedziałam już, że mój wybór był najlepszym z możliwych. Gdy sama zostałam agentką, postawiłam sobie za cel, aby uświadamiać Polaków w temacie realnych ryzyk, które mogą zmienić życie bezpowrotnie. 

Mimo że w Polsce nadal jest to temat tabu i boimy się rozmawiać o śmierci, z odpowiednią osobą taka rozmowa wcale nie musi być trudna. 

Dlatego warto sobie zadać takie pytania jak:

W jakiej sytuacji znajdę się ja i moja rodzina w momencie poważnego zachorowania?

Czy standard naszego życia się obniży?

Czy rodzina po mojej śmierci będzie chciała kontynuować mój biznes?

 

Śmierć, drastycznie mówiąc, jest najtańsza. Wszystko przewraca się do góry nogami w momencie, gdy zaczynamy chorować, gdyż choruje z nami cała rodzina.

Niejednokrotnie spotkałam się z taką sytuacją, gdy klient zadzwonił do mnie, prosząc o pomoc.

Jak już odpowiemy sobie na powyższe pytania, zastanówmy się, jakie cechy powinien mieć dobry opiekun.

W moim słowniku to: empatia, dostępność, zaufanie, responsywność i wiedza. 

Po tysiącach odbytych rozmów z setkami zadowolonych klientów wiem, że te cechy stanowią moją siłę i są kluczowe w mojej pracy. Podczas takich rozmów zapoznaję się z sytuacją klienta, dogłębnie ją analizuję i przygotowuję rozwiązanie optymalne, szyte na miarę. Nie ma dwóch takich samych sytuacji i dlatego nie ma dwóch takich samych rozwiązań ubezpieczeniowych. 

Każda polisa jest wyjątkowa, każdy mój klient jest wyjątkowy, każda osoba, która ze mną współpracuje, wie, że może liczyć na moje wsparcie.

Polisa nie jest rozwiązaniem na dobre czasy, jest potrzebna w momencie największego życiowego zawirowania, a kontakt z agentem jest w tym okresie najbardziej kluczowy.

 

Anna Kaczmar 

Ekspert Life Protection Advisor 

anna.kaczmar@unum.pl 

 

zdjęcie: Marta Machej

 

 

 

Show Buttons
Hide Buttons