Promujmy patriotyzm konsumencki! Akcja marketingowa #WspierajmyNasze

 
W związku z panującą pandemią i załamaniem gospodarczym Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku postanowiła przeprowadzić kampanię marketingową pro bono na swojej stronie internetowej w zakładce Aktualności http://osmradomsko.pl/aktualnosci/, której motywem przewodnim stał się hashtag #WspierajmyNasze.
 
O założeniach kampanii: http://osmradomsko.pl/aktualnosci/wspierajmynasze/. W minimalnym zakresie występują wzmianki z hashtagiem #KupujŚwiadomie, ale to wąska grupa produktowa oznaczona znakiem „produkt polski”. Celem akcji jest zainspirowanie odbiorców tych obecnych i tych przyszłych do integracji, zbudowania sieci wzajemnych referencji oraz zachęcenie do aktywnego promowania patriotyzmu konsumenckiego. Do akcji zaproszono partnerów biznesowych OSM w Radomsku. Akcja cały czas jest w fazie rozwoju.
 
 
Kampania ma trzy kanały komunikacji:
 

Udział w akcji jest bezpłatny. Korzyść dla partnerów to darmowa reklama. Każda firma jest opisywana w kontekście dobrej współpracy. Partnerzy akcji pełnią rolę inspirującą do działania dla wspólnego dobra. Kampania jest skierowana do wszystkich grup docelowych. Do akcji dołączają blogerzy, instagramerzy oraz wolni strzelcy. Od niedawna dla ożywienia kampanii zostały wprowadzone Portrety [nie] zwykłych Polaków. Każdy portret to profil osobowości. To istotny element przekazu, bardziej sensoryczny. Portrety to obywatele, tworzący rzeczywistość tak po prostu.

Do kampanii dołączyły duże marki: E.Wedel, Hortex, Ustronianka, Jurajska, Majonez Kętrzyński, GS1 Polska, PolskiKoszyk.pl, Delikatesy Centrum, Masterpress, E.Leclerc oddział Bełchatów, Robico. Polski Koszyk w ramach gestu solidarności zaprojektował dla OSM w Radomsku logo, którego od niedawna firma używa do promowania #WspierajmyNasze. O akcji napisały portale branżowe: Portal Spożywczy, Dla Handlu, Hurt&Detal, PoradnikHandlowca, Wiadomości Handlowe, Holstein.pl, Forum Mleczarskie.

Show Buttons
Hide Buttons