BANDI – czyli jak prowadzić biznes z klasą

Firma Bandi działa na polskim rynku od 1986 roku. Założycielką marki była Bogda Draniak, której pasja to tworzenie kosmetyków. Dziesięć lat temu stery firmy przejęła jej córka, Joanna Draniak-Kicińska, która w wieku 24 lat musiała zmierzyć się z dużym wyzwaniem, jakim było prowadzenie dużej organizacji. Od tego czasu sprzedaż wzrosła kilkuset krotnie a obroty firmy w 2016 roku to prawie 16 mln złotych.

Zaangażowanie ludzi, którzy do pracy przychodzą z uśmiechem a wychodzą z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku to największa przewaga konkurencyjna Bandi. Jesteśmy dumni z tego, że nasi pracownicy zostają z nami wiele lat. To wielka wartość, którą nie zawsze da się przeliczyć na pieniądze – mówi Joanna Draniak.

Bandi to firma rodzinna, która obecnie zatrudnia 76 osób. Oprócz fabryki kosmetyków w Czosnowie dysponuje Instytutem Bandi w Warszawie, gdzie klientki umawiają się na zabiegi. Oferta produktowa jest bardzo rozbudowana, jest to kilkadziesiąt produktów profesjonalnych oraz pełna gama kosmetyków detalicznych. Firma ma własny dział R&D, który stale wprowadza nowości. Kosmetologia rozwija się niezwykle dynamicznie, dlatego istotne jest śledzenie trendów, najnowszych badań i nowości wśród surowców kosmetycznych.

 

 

Nasze receptury kosmetyczne oparte są o nowoczesne technologie oraz najwyższej jakości składniki, pochodzące z najodleglejszych zakątków świata. Od wielu lat hitem jest balsam z perłą, który stał się znakiem rozpoznawczym marki Bandi – dodaje Joanna Draniak.

 

 

 

Bandi to pierwsza na polskim rynku firma, która wprowadziła serię kosmetyków dotleniających i z kwasem hialuronowym już w 1993 roku, następnie kosmetyki z wyciągiem z zielonej herbaty w 1995, peeling do manualnej mikrodermabrazji w 2003, preparaty z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami w 2009, dermokosmetyki z retinolem i kwasem fitowym w 2015, preparaty do zabiegów trychologicznych w 2015 czy kosmeceutyki łączące kwasy z ektoiną w 2016.

Obecnie firma skupia się nad rozwojem sprzedaży w Polsce i za granicą. Jej produkty znaleźć można w 17 krajach (np. Francja, Niemcy, ZEA, Kuwejt, Szwecja, Holandia, Hiszpania, USA, Belgia, Dania, Szwajcaria, Irlandia), ale to dopiero początek ekspansji.

W planach jest również stworzenie pierwszej linii kosmetyków profesjonalnych dla mężczyzn.

 

Zapraszamy również na www.bandi.pl

 

Show Buttons
Hide Buttons