Festiwal Call Center
Już 15 maja 2018 w przestrzeni warszawskiego obiektu eventowego Digital Knowledge Village odbędzie się Festiwal Call Center – branżowe wydarzenie kierowane do specjalistów z obszaru obsługi klienta przez call i contact center.
Festiwal Call Center to jednodniowe spotkanie dla liderów branży. Organizatorem jest Nowoczesna Firma SA we współpracy z Karolem Bancerzem, twórcą portalu eksperckiego ccnews.pl. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny dla grupy docelowej. Warunkiem jest rejestracja na stronie www.festiwalcallcenter.pl. Organizator akredytuje wszystkich uczestników.
Wydarzenie zostało przygotowane w specjalnej, łączonej formule. Odwiedzający będą mogli odwiedzić stoiska prezentujące oferty firm z branży call i contact center oraz wysłuchać wystąpień eksperckich na temat aktualnej sytuacji na rynku, rozwiązań preferowanych przez klientów oraz nowinek technologicznych.
W programie między innymi wystąpienia: Macieja Orłosia – dziennikarza, prezentera telewizyjnego i trenera wystąpień publicznych, Łukasza Kobca – Partner Sales Managera w spółce Unified Factory SA oraz Dawida Wójcickiego – CEO Voicetel Communications SA. Między prelekcjami uczestnicy będą mogli skorzystać z konsultacji eksperckich w specjalnie przygotowanej strefie merytorycznej.
16 maja, dzień po wydarzeniu dla uczestników przygotowano dodatkową ofertę warsztatów tematycznych prowadzonych przez specjalistów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Warsztaty poprowadzą między innymi Rafał Jarosz – trener biznesowy, menedżer i konsultant oraz Karol Froń – przedsiębiorca, mówca i coach sprzedaży, a także trenerzy z firmy HILLWAY Training & Consulting.
Po aktualne informacje dotyczące Festiwalu zapraszamy na stronę wydarzenia: goo.gl/tZY7QF
Festiwal odbędzie się pod naszym patronatem.