6 najciekawszych powrotów marek, które znów podbiły rynek

Mówi się, że trzeba iść z duchem czasu. Jednak są momenty, w których warto się zatrzymać i wrócić do starego. Wiedzą to również producenci niektórych marek, którzy powracają z zapomnianymi już produktami na rynek i robią to z wielkim hukiem! Ludzie bowiem stęsknieni są chociażby smaków z przed lat, które na tamtą chwilę być może się już znudziły, jednak po czasie znów sprawią niemałą radość. Jakie marki wróciły by znów cieszyć swoich konsumentów i przynieść zysk producentom? Sprawdźmy!

1. Frugo

Chyba każdy zna ten popularny napój. Wiele osób nie zauważyło jednak nawet kiedy wypadł on z obiegu. Na wieść o tym, że wraca ucieszyli się jednak wszyscy. Kultowy sok sukcesy odnosił w latach 90, później niestety odszedł w zapomnienie. Teraz wrócił na rynek a promowany jest siłą wspomnień Pokolenia Frugo (tak nazwano grupę docelową).

2. Gwiazdki Milky Way

Niezapomniane wrażenia smakowe dostarczane przez ten słodycz nie mogły zniknąć bezpowrotnie. Magiczny smakołyk również odnosił sukcesy w latach dziewięćdziesiątych i zrobił tak dużą furorę, że na portalach społecznościowych w Polsce powstały specjalne grupy osób, które domagały się powrotu gwiazdek. Początkowo słodycz pojawił się w Tesco jako limitowana edycja, później jednak zagościł na stale w ofercie, ku uciesze fanów.

3. Popularne piwo EB

Podczas kiedy dzieciaki lat 90 zajadały się gwiazdkami Milky Way popijając je napojem Frugo, dorośli delektowali się smakiem piwa EB. W 2003 roku niestety zaprzestano produkcji tego trunku na rynek polski, firma skupiła się na eksporcie. Na szczęście dla fanów marki, w 2015 roku EB wypuściło kampanię reklamową, która informować miała o rychłym powrocie piwa.

4. Piwo 10,5

Fanów piwa lat dziewięćdziesiątych ucieszył zapewne fakt, że w 2014 roku na rynek postanowiła wrócić również marka 10,5. Początkowo była ona dostępna w niewielkiej ilości, tak jak w przypadku gwiazdek, w wersji limitowanej. Duże zainteresowanie produktem sprawiło jednak, że podjęta została decyzja o wprowadzeniu piwa z powrotem na rynek.

5. Makaron Malma

Marka makaronu znana większości kucharzy. Z powodu kłopotów finansowych w 2010 roku Malma został wycofany z rynku. Z wielkim hukiem wrócił jednak w styczniu 2014 roku ciesząc ponownie podniebienie wielu fanów makaronowych dań.

6. Czekotubki

Pyszne, niewielkie i niedrogie słodycze, które również sukces odnosiły w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia. Genialny smak, niewysoka cena oraz zabawna forma tych słodkości stanowiły o ich sukcesie wtedy i po powrocie również podbiły one rynek tym samym. Czekotubka to mus czekoladowy firmy Wedel, który zamknięty jest w podłużnym, niewielkim opakowaniu. Aby zjeść słodkie wnętrze wystarczy rozerwać górę opakowania i wycisnąć sobie mus do buzi. Pyszne!

Produkty, które wracają na rynek zazwyczaj mają ku temu powód. Jeśli odnosiły duży sukces przez długi czas to mimo chwilowego wypadnięcia z obiegu, mogą przynosić zysk producentom znowu! Możliwe, że nawet większy, ponieważ jak powszechnie wiadomo – docenia się wiele rzeczy dopiero po stracie! Dlatego takie marki jak Frugo, gwiazdki Milky Way czy też piwo EB, zachwyciło swoim powrotem wielu fanów, ale również osób, które nie zauważyły nawet ich zniknięcia z rynku.

(źródło: 8naj.pl)

Show Buttons
Hide Buttons