Tygrysy Biznesu 3/2017
Spis treści
- Zaangażowany pracownik to nie mit – Marta Wodzicka, Karolina Czarnecka
- Katarzyna Muszyńska: Nie różnicujemy pracowników
- Dotacje na innowacje - Urszula Pieńkowska
- Ryszard Mosur: Polacy doceniają Muszyniankę
- Guy Pinsent: Odzyskaj przestrzeń w biurze lub domu
- Dlaczego tak rzadko rozmawiamy o ciastkach i uczciwej konkurencji? – Paweł Chojecki
- Jacek Klekowski: Tworzę organizację, która skupia ludzi z pasją
- Szymon Frank: Zawsze stawiam się w roli swoich pacjentów
- Grzegorz Demski: Dobry produkt zawsze obroni się sam
- 4 filary sukcesu Twojego salonu – Marta Fiłoń
- Elżbieta Michalska: Budujemy zaufanie klientów
- SPA Prestige Awards 2017
- Emilia Bartosiewicz: Kobiety biznesu robią dużo dobrego
- Dlaczego rozdawanie wizytówek nie działa? – Grzegorz Turniak
- E-mail bez tajemnic! – Monika Wiśniowska
- Pricing to największa dźwignia zysku w Twojej firmie – Grzegorz Furtak
- Niewykorzystany potencjał QR Kodów – Witold Antosiewicz
- Olga Krzemińska-Zasadzka: Organizacja konferencji i eventów B2B – trendy i dobre praktyki
- Jak myślenie wizualne zmienia konferencje – Klaudia Tolman
- Małgorzata Michalska: Łódzka szkoła mistrzów kulinarnych
- Justyna Fabijańczyk: Świat zrobił się naprawdę mały