Magazyn 4(5) 2017
Spis treści
- Anna Macar : Employer Branding ma znaczenie
- Julia Bojanowska: Bez strategi EB ani rusz! Raport "Employer Branding w Polsce 2017"
- Krzysztof Bielica: Jesteśmy zespołem, wszyscy gramy do jednej bramki!
- Cezary Mączka: Budimex stawia na rozwój pracowników
- Dorota Sędek: Onboarding pracownika- proces, w który warto zainwestować
- Natalia Bogdan: Poradnik skutecznej rekrutacji
- Jak technologia może odblokować motywację pracowników?
- Grzegorz Turniak: Turkusowe organizacje, czyli jak nowy model zarządzania zmienia polskie firmy
- Olga Krzemińska - Zasadzka: Wyjazdy firmowe jako narzędzie employer brandingu
- Marka pracodawcy a skuteczna rekrutacja
- Krzysztof Woliński: Naszą siłą jest produkt
- Anna Wasiewicz: Trzeba być ambitnym
- Agata Cupriak: 4 korzyści z prowadzenia bloga firmowego
- Monika Wiśniowska: E-mail marketing i komunikacja omnichannel- dlaczego powinny chodzić w parze?
- Grzegorz Furtak: Metody badania cen
- Agnieszka Kaseja: Mentoring - tradycja czy nowoczesność? Mentoring to "nowa czerń"?
- Paweł Chojecki: Dokąd zawiezie nas Uber?
- Katarzyna Regulska: Co podoba się Polakom, czyli jaki jest nasz gust w aranżacji wnętrz?