Magazyn 4(5) 2017

Spis treści

  • Anna Macar : Employer Branding ma znaczenie
  • Julia Bojanowska: Bez strategi EB ani rusz! Raport "Employer Branding w Polsce 2017"
  • Krzysztof Bielica: Jesteśmy zespołem, wszyscy gramy do jednej bramki!
  • Cezary Mączka: Budimex stawia na rozwój pracowników
  • Dorota Sędek: Onboarding pracownika- proces, w który warto zainwestować
  • Natalia Bogdan: Poradnik skutecznej rekrutacji
  • Jak technologia może odblokować motywację pracowników?
  • Grzegorz Turniak: Turkusowe organizacje, czyli jak nowy model zarządzania zmienia polskie firmy
  • Olga Krzemińska - Zasadzka: Wyjazdy firmowe jako narzędzie employer brandingu
  • Marka pracodawcy a skuteczna rekrutacja
  • Krzysztof Woliński: Naszą siłą jest produkt
  • Anna Wasiewicz: Trzeba być ambitnym
  • Agata Cupriak: 4 korzyści z prowadzenia bloga firmowego
  • Monika Wiśniowska: E-mail marketing i komunikacja omnichannel- dlaczego powinny chodzić w parze?
  • Grzegorz Furtak: Metody badania cen
  • Agnieszka Kaseja: Mentoring - tradycja czy nowoczesność? Mentoring to "nowa czerń"?
  • Paweł Chojecki: Dokąd zawiezie nas Uber?
  • Katarzyna Regulska: Co podoba się Polakom, czyli jaki jest nasz gust w aranżacji wnętrz?
Show Buttons
Hide Buttons